Wednesday, March 16, 2011

apabila cuti sakit...

nahh,ari tok aku cuti sakit,yang sik la sakit glak...ermm,aku headache,demam ... bnyak yang pesan suh makan ubat, tapi aku nang glak2 sik suka makan ubat !! lebih suka kalau bia jak smbuh dikpun..haha ! well, kesan ku nangis malam tadi , mata aku bngkak & badan aku pun dah lemah x bmaya . Ya la kesan mun aku nangis terlampau teruk . Blh jatuh sakit ! Huhu .. tapi best juakk , sak sik turun keja . Ahahaha ! sempat juak ku ambik gambar pemandangan tekk,ya la keja aku mun borink..salah 1 minat aku ba ya,i wish to be a photographer satu ari klak..now tgh kumpul duit mk beli camera DSLR ! still bingung mk beli Nikon or Canon. HUHU ! well , i'm feelin' better now, and thanks to those whose support me, seriously ! Life's a venture, we won't be ups forever ! So, sapa2 yang tgh down, no worries..hadapi dgn tenang,suma ny akan okayy,TRUST ME !! Suma apa yg blaku, ada hikmah . Happiness will come, aku brani bet utk kata2 aku tok...so,TAKE IT EASE yah ! (-.-)v


  • p/s : smbil2 ya, enjoy dengar lagu favorite aku tok k ? =)


No comments:

Post a Comment