Thursday, March 17, 2011

ma bloodies =)

lambat ceta aku kan ? Update2 blog, tapi xda ceta pasal backgroud...haha ! Well, this time,aku akan cetakan serba sedikit pasal family aku ... a huge family,that's what i can describe my family ... ermm, i'm the youngest sister in my family..5 adik beradik,and i'm the last one ! Bongsu lah .. haha ! 1st sis and 2nd bro dah married...bro dah ada 2 anak stakat tok,and surely will have another ! =D My sis yang dah married ya, blom ada anak..my 3rd bro,still study,kat KSKB Kuching,bakal MA ! Hoho..habis la kena injection mun nakal tk...ngee ~ my 4th sis, now menganggur,tunggu mk konvo on this coming June . So, overall , i got tow sis' and 2 bros ! 
Okayy , now bout cuzzies and otha relatives . Cuzzy yang paling kamceng , stay in Kedah . Musim perayaan (Christmas) slalu gathering ngan cdak..thats y laa slalu x sabar2 mok tggu Christmas..huhu ! So this year, aku janji ngan my cuzzy, mok berik nya hp SE T707..sebagai birthday present =) at least aku berik nya sumthing ngan nya kan ? Heehee..cuzzy aku yang laki paling kamceng , abang kpada cuzzy pmpuan tk tekk..nya terer men piano (jeles mati la mun nya tag nama aku kat video nya di fb) ! Seriously mok jadi kdak nya !! Ngam2 aku ngan nya minat Bruno Mars .. wahh !! Minat ngan Bruno Mars ehh..well, cuzzy2 aku tok,mix Hindu .. so x heran la muka cdak nang kacak2...aku pun orang slalu salah faham..1st time org nangga muka aku,mesti org madah aku tk Indian...aww !! Hahaha ... ada connection ngan bapa cuzzy aku kott ! Haa, kat dbah tok lak ku akan tnjuk gmbar cuzzy2 aku yang nang ada la juak mirip2 Indian...ngehehe ! Check it out keyh ? ::OUT::


  • 1st and 2nd picts - cuzzy yang kamceng (mix blood)
  • yang lain2 picts, cuzzy yang ada mirip2 Indian
  • lain2 lagi (haha), my siblings =)
  • biak kecik 2 orang kat dibah ya, my queens !! Cute ehh ... aww !
1st - Angeliza

2nd - Junior
Anthea
1st sis - Helda
3rd bro - Febian


2nd bro - Andy

4th sis - Ha
  
2nd niece - Ashlynn


my niece - Allyssa

No comments:

Post a Comment