Tuesday, March 15, 2011

tears tears and tears ='(

















skali gk ku teringat nya....rasa kdak org bodo jak aku nangis gara2 nya,ingat nya....yes,aku tgh nangis nktok while writing this blog (siap pasang lagu yang buat aku tkenang nya gikk) .. btapa aku sedar aku bukan sapa2 bagi nya gikk.aku sorg jak yg syok sndiri ingat nya,sayang nya sepenuh hati.sikda apa dapat describe feeling aku nktokk..tersangat sedih,down glak2..say i'm stupid,memang ! Keluar air mata sampai mata bengkak pun xda guna . Semuanya dah xda harapan . Sik mungkin suma diputar balit . IMPOSSIBLE !!! Aku just mk luah rasa ati aku..aku sayang kau gilak2,you..aku xpat lupak kau ! Maybe kau x sedar, sebab aku tahan selama tk .. aku xmok dituduh obses ngan kau kdak kau anok your ex before...::OUT::
  • no more late calls
  • no more text messages as often as before
  • no more sweet talks
  • no more dates
  • NO MORE YOU ! ='(


2 comments: